
„DISCOVER”: Nowy kierunek marki Lexus
Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.
Zobacz więcej
Ponadczasowe piękno połączone z wyjątkowym designem nowego Lexusa ES F Sport zachwyca recenzentów, dziennikarzy i kierowców na całym świecie. Choć samochód nie jest jeszcze dostępny na europejskim rynku, to spokojnie można go mianować najbardziej oczekiwanym autem przełomu 2018 i 2019 roku.

Ponadczasowe piękno połączone z wyjątkowym designem nowego Lexusa ES F Sport zachwyca recenzentów, dziennikarzy i kierowców na całym świecie. Choć samochód nie jest jeszcze dostępny na europejskim rynku, to spokojnie można go mianować najbardziej oczekiwanym autem przełomu 2018 i 2019 roku.
Szczególnie wielki aplauz osiąga nowy design samochodu. Projektanci zadbali o każdy szczegół, a wygląd urzeka nawet największych malkontentów. Wnętrze jest nasycone ponadczasową klasą i elegancją. Bardzo szykowne jest wykończenie wewnętrznego panelu drzwi, które ma oddawać starą i uznaną tradycję japońskiej katany – samurajskiego miecza, który był wyjątkowo ostry, precyzyjny i niezwykle drapieżny.
Właśnie drzwi są głównym elementem olśniewającego Lexusa ES F Sport. Projektanci pragną, by ewolucja aut była tożsama z bogactwem tradycyjnego japońskiego rzemiosła, które wpisało się w kulturę Kraju Kwitnącej Wiśni. ES F Sport i jego niebanalne, skrzydlate drzwi nawiązuje do Hadori. To wypracowana przez stulecia technika polerowania. Dzięki niej tradycyjna japońska Katana zyskuje strukturę fal, które mienią się srebrzystymi odcieniami. To bardzo wyrafinowana sztuka, wymagająca wielkiej cierpliwości, precyzji i dziedziczonych cech takich jak wyobraźnia i kreatywność.
Stworzenie tak niebanalnego szycia drzwi wymagało wielkiego nakładu pracy. Inżynierowie i projektanci Lexusa podkreślają, że ES F Sport ma najmocniej uwydatniony sportowy charakter i wpasowanie w niego Katany będzie czymś naturalnym. By przygotować ostateczny projekt, twórcy musieli dobrze opanować i poznać historię 700 lat japońskiego rzemiosła twórczego.

Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.

Lexus od debiutu w 1989 roku sprzedał już 15 130 246 samochodów globalnie. Sprzedaż zelektryfikowanych samochodów Lexusa przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Znamy wyniki 22 edycji Wielkiego Testu Salonów Auto Świat 2025.
Z ogromną radością informujemy, że Lexus Warszawa Puławska uzyskał najwyższą ocenę spośród warszawskich salonów - zdobywając 97,5% punktów.