
Limitowana wersja Vibrant Edition debiutuje w gamie Lexusa LBX
Limitowana wersja Vibrant Edition produkowana będzie wyłącznie od września 2025 roku do maja 2026 roku.
Zobacz więcej
Jego historia trwa od 1916 roku. Kilkunastokrotny piłkarski mistrz Polski oraz 20-krotny zdobywca piłkarskiego Pucharu Polski. Jeden z najlepiej rozpoznawalnych klubów Ekstraklasy: Legia Warszawa. Od teraz z nowym partnerem motoryzacyjnym - Grupą Chodzeń.
Jego historia trwa od 1916 roku. Kilkunastokrotny piłkarski mistrz Polski oraz 20-krotny zdobywca piłkarskiego Pucharu Polski. Jeden z najlepiej rozpoznawalnych klubów Ekstraklasy: Legia Warszawa. Od teraz z nowym partnerem motoryzacyjnym - Grupą Chodzeń.
- „Od 1976 roku zapewniamy mobilność kolejnym pokoleniom mieszkańców stolicy i okolicznych miejscowości.” – mówi Prezes Piotr Chodzeń – „Nasza Grupa posiada 5 lokalizacji na terenie Polski, w tym 2 w Warszawie. Salon i serwis Toyota Chodzeń Warszawa przy ul. Czerniakowskiej 102, znajduje się w najbliższym sąsiedztwie Klubu. Dzieli nas zaledwie kilkuminutowa odległość. Legia jest zatem dla nas najlepszym i zarazem naturalnym wyborem. Razem podbijemy Ekstraklasę.”
- Cieszymy się, że grono partnerów klubu zostanie wzbogacone o uznanego i odnoszącego w sukcesy w branży partnera, którego wysokich standardów usługi są na rynku powszechnie doceniane. Dzięki tej współpracy otrzymamy do dyspozycji flotę aut marki Toyota, które zapewniają bezpieczeństwo i ekologiczny tryb jazdy. Komfort i czas podróżowania przekłada się na większą efektywność i jakość pracy klubu – mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.
Grupa Chodzeń dostarczy zespołowi piłkarskiemu Legii Warszawa niezawodne samochody marki Toyota, które przez cały okres umowy będą do dyspozycji zawodników, sztabu trenerskiego i pracowników klubu. Grupa Dealerska będzie obecna także w przestrzeni stadionu. Obie strony planują również wspólne akcje promocyjne i wizerunkowe.
Limitowana wersja Vibrant Edition produkowana będzie wyłącznie od września 2025 roku do maja 2026 roku.
W pierwszym półroczu w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech sprzedano 9139 Lexusów. Wiodąca rola Polski ze sprzedażą na poziomie 6990 Lexusów
Lexus, jako sponsor oraz oficjalny samochód 82. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji wspiera doskonałość i innowację