
„DISCOVER”: Nowy kierunek marki Lexus
Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.
Zobacz więcej
Życzenia od naszego zespołu.

Wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych, bezpiecznych podróży
oraz spełnienia marzeń, nie tylko tych motoryzacyjnych,
życzy zespół
Lexus Warszawa-Puławska

Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.

Lexus od debiutu w 1989 roku sprzedał już 15 130 246 samochodów globalnie. Sprzedaż zelektryfikowanych samochodów Lexusa przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Znamy wyniki 22 edycji Wielkiego Testu Salonów Auto Świat 2025.
Z ogromną radością informujemy, że Lexus Warszawa Puławska uzyskał najwyższą ocenę spośród warszawskich salonów - zdobywając 97,5% punktów.